Nawigacja:  Menu Główne oraz informacje ogólne > Pracownicy >

Baza Danych użytkownika

Poprzednia stronaPowrótNastępna strona

Dostęp do opcji:

       MENU GŁÓWNE - Pracownicy - Baza danych użytkownika
       IKONA - klocki

 

Aby obsługa Bazy Danych Użytkownika była sprawna, a przy okazji aby do niektórych opcji mieli dostęp tylko administratorzy systemu oraz operatorzy odpowiedzialni za jej programowanie, podzielono ją na trzy etapy.

1.Tworzenie, czyli programowanie ilości pól (kolumn) w bazie, (ustalanie ich nazw, rozmiarów oraz typów) - odbywa się w opcji FUNKCJE - Modyfikacja Bazy Użytkownika.
Administrator programu musi pamiętać aby dostęp do tej funkcji miały tylko odpowiedzialne oraz upoważnione osoby.
2.Wprowadzanie danych na poszczególnych kartotekach pracowniczych - opcja Wykaz Pracowników - klocki- Baza Użytkownika.
3.Zestawienie w postaci tabeli wszystkich zarejestrowanych kartotek. - Ta opcja.

 

 

 

Baza danych użytkownika jest to opcja skupiająca wszystkie rekordy z utworzonej przez operatora bazy użytkownika. Z tego miejsca do bazy nie dopisujemy nowych rekordów, należy to zrobić w opcji - Wykaz Pracowników - klocki- Baza Użytkownika

 

 


BANERzobacz

Ikony do Obsługi Baz Danych

Grupowanie Kolumn

Wygląd i obsługa okien